dijous, 15 de setembre del 2011

SANT CRISTÒFOR DE BEGET

Abans de decidir quin quadre vull pintar, necessito trobar una imatge , un paisatge, un instant que en aquell precís moment em digui alguna cosa  a primer cop d´ull, i en el cas de Beget això ha passat., com de ben segur li passa a tothom que descobreix aquest indret... i sinó que li diguin a "las muñecas de Famosa "  ( Recordeu l´espot nadalenc, doncs sí, era a Beget ). Em sedueix aquest indret, un poble potser, massa de postal, però presidit per una  de les joies del romànic català, l ´església de Sant Cristòfol, que guarda en el seu interior la fantàstica  i única imatge de la Divina Magestat.
Començo fent un esbós del quadre amb un carbonet i sense voler ja hi sóc a dins, les hores passen ràpides i cada retoc em produeix una satisfacció difícil d'expressar; faig foto, i l´envio a l´Anna i a la mare perquè em diguin què els sembla.  Una sensació que queda immortalitzada en el moment d´aplicar el vernís, que dona el quadre per acabat.

Quadre Finalitzat:

3 comentaris:

  1. ¡Qué bonito, Jaime! EL cuadro es precioso, me gusta mucho. El año próximo o antes podemos ir a ver ese pueblo tan bonito.

    ResponElimina
  2. Jaume,
    aquesta faceta teva no la coneixia. Els quadres m'han agradat molt. Ets tot un artista....
    Segueix així.

    ResponElimina
  3. És un quadre molt maco Jaume! Gràcies per compartir-lo amb nosaltres.

    Una abraçada des d'Andorra!!

    ResponElimina