dijous, 17 de gener del 2013

MOLLÓ DES DE " El Carrer de Dalt "

Aquesta panoràmica del poble, crec que és molt gràfica en quant a simbolisme, vull dir; de quina manera, Santa Cecília i sobre tot el seu campanar presideixen la vila des de la seva ubicació de privilegi i domini.
Per a mi ha estat important tornar a pintar Santa Cecília, ja que va ser el primer "experiment" amb olis en aquesta etapa de la meva vida, el primer quadre d´aquest bloc i per damunt de tot l´inici del meu tractament i recuperació. Ara puc veure la meva evolució, a tots dos nivells...

Quadre Finalitzat:


2 comentaris:

  1. Senzillament fantàstic! I no és "piloteo" ja saps que jo sóc molt crítica amb les teves obres. Llàstima que ja té una paret d'una altra casa asignada, que segur els hi farà molta il.lusió i disfrutaran molt. Felicitats i ànims. A pensar amb el pròxim....
    Annita

    ResponElimina
  2. Sempre m'ha meravellat la vista de l'església des del carrer de dalt. Una perspectiva fantàstica de Molló en un quadre excepcional. Felicitats Jaume!!! Ets un artistàs!!!
    Marta

    ResponElimina