dimarts, 6 de setembre del 2011

SANTA CECÍLIA DE MOLLÓ

En aquesta nova etapa creativa he començat amb una imatge emblemàtica del meu poble, Molló, a la Vall de Camprodon. Una pintura a l'oli de dimensions reduïdes que immortalitza l'edifici més majestuós que presideix el meu poble, l'església de Santa Cecília.
Més que el seu valor artístic en sí mateix, personalment aquest quadre i el seu procés, representa un moment íntim de la meva vida que fa que gràcies a un regal ( una caixa d´olis ) que em fa la meva dona , l´Anna, redescobreixi la pintura com a teràpia psicològica, que provablement també era la intenció del present.
Per tant aquesta petita tela, és per mi, la llavor d´aquesta part de la meva vida.

Quadre Finalitzat:

6 comentaris:

  1. Ei, els fans estem ansiosos de més material! mentrestant ens podries penjar obres d'anteriors etapes, no?
    Salut!!!

    ResponElimina
  2. De moment no penjare res anterior.....pq no m,acaba de fer el pes.....

    ResponElimina
  3. Jo ja t'ho dit, però hi torno: m'agraden molt!!
    I si des d'aquí són una passada, imagineu-vos tenir-los a prop i emmarcats!!!

    ResponElimina
  4. Hola Jaume,

    Es genial, tienes un dón, de verdad!!! Le he dicho a Anna que te vamos a envargar cuadros como siguas así!!! Que vaya muy bien. Un recuerdo. Christelle (desde TAVIL!!)

    ResponElimina
  5. Anna
    Hola Jaume,
    m'ha sorprès lo bé que pintes, crec que tens un do i costa de creure que siguis un aficionat. Els que més m'agraden sòn el de La Font Nova i el de Can Moi.
    Fins aviat!

    ResponElimina
  6. hola JAUME M`AGRADA COM PINTES EL PASSEIG DE LA FONT NOVA AUTENTIC ,I BAGET BÈ QUE PUC DIR EXELENT ,AGAFA ELS PINSELLS TENS UN DÒ .....LAURA MARE DE JAUME PUIGMAL

    ResponElimina